A keresőoptimalizálás, más nevén SEO ma már egy olyan alap feladata az online térben is megjelenő vállalkozásoknak, amit nem lehet és nem is érdemes megkerülniük. Sokan azt gondolják, hogy egy bonyolult és nehéz valamiről van szó, pedig a lényege a digitális ügynökség szerint annyiból áll, hogy olyan tartalmakat kell gyártanunk, amit a Google szeret. És nem csak a Google keresőmotorját kell szem előtt tartanunk, hanem természetesen az olvasóinkat és követőinket is. Az online marketing ügynökség azt tanácsolja, hogy a témánkhoz kapcsolódó, hasznos információkat tegyünk közzé. Ezért is jó, ha van az oldalunkon egy blog, amit rendszeresen frissítünk. A digitális ügynökség segítségünkre lehet ebben, de magunk is gyárthatjuk az új tartalmakat a saját blogunkra. De tényleg csak akkor vágjunk bele, ha ezt a rendszert tudjuk tartani. Ha vállaljuk, vagy az online marketing ügynökség munkatársát megbízzuk, hogy havi minimum egy új releváns tartalom felkerüljön a blogra. Ezt aztán szépen el tudjuk küldeni a hírlevél feliratkozóinknak és meg is tudjuk osztani a különböző social média oldalainkon is. Ha a megfelelő, vállalkozásunkhoz és termékeinkhez, szolgáltatásainkhoz kapcsolódó kulcsszavakkal készültek el ezek a folyamatosan frissülő bejegyzések, máris sokat tettünk azért, hogy a keresőben jobb helyezést érhessünk el, persze a munka ezzel még közel sem ért véget.