Bármilyen furcsa, a tisztesség kifizetődő

Korunkban gyakran támad olyan érzése az embernek, méghozzá jogosan, hogy a csapból is reklám folyik. Ennek ellenére a hirdetésekre szükség van, azonban nagyon nem mindegy, miféle információt közvetítenek, és milyen módon. Egy termékről forgalmazója nyilván igyekszik csupa jót mondani, ám a hazug reklámok hosszabb távon megbosszulják magukat. Létezhetnek persze cégek, melyek stratégiája gyorsan realizálható nyereséggel kalkulál, s így nincsenek skrupulusaik a hirdetések tekintetében, de egy hazug reklám akkor is kétélű fegyver. Ma, az internet világában a vásárlók egyre tudatosabbak, s egyre nehezebb megtéveszteni őket. Egy terméket gátlástalanul – és indokolatlanul – feldicsérő hazug reklám többet árthat, mint esetleg használhat. A hirdetés akkor őszinte, ha az előnyök felsorolásában a realitások talaján marad. A hirdetéseit nem kellő körültekintéssel megkomponáló cégtől véglegesen elfordulhat a magát becsapottnak érző vásárlói kör a hazug reklámok visszahatásának eredményeképpen.