A 2017-es Magyar Marketing Fesztivál

Az idei évben ismét megrendezésre került a Magyar Marketing Fesztivál, mely a tavalyi év összegzéséről és az újév kihívásairól szól.

Számos terv és ötlet merült fel 2016-ban, amik teljesítése nem biztos, hogy a tervek alapján történt. A felmerülő hátráltató tényezőkről és a rájuk kitalált módosításokról lehetett előadásokat hallgatni, melyekből sokat tanulhattak a már sokat tapasztalt vállalati vezetők is. A Magyar Marketing Fesztivál egyéb témái az idei év lehetőségeiről, illetve a tavai tervek megvalósításának folytatásáról szólt. A marketing szakirány számos újítással szolgál úgy a vállalati vezetők és fogyasztók, mint marketing szakemberek számára. Hogy mindig naprakészek legyünk és pontosan tisztában legyünk a kínálkozó lehetőségekkel, érdemes minden évben részt venni a Magyar Marketing Fesztiválon, hogy semmiről se maradjunk le.